ارسال سفارش

برای پردازش و ارسال سفارش، اطلاعاتی مانند آدرس، شماره تلفن و ایمیل مورد نیاز است و از آنجا که کلیه فعالیت‌های تانک قانونی و مبتنی بر قوانین تجارت الکترونیک صورت می‌گیرد و طی فرایند خرید، فاکتور رسمی و بنا به درخواست مشتریان حقوقی گواهی ارزش افزوده صادر می‌شود، از این رو وارد کردن اطلاعاتی مانند نام و نام خانوادگی لازم است. یادآوری می‌شود آدرس ایمیل و تلفن‌هایی که مشتری در پروفایل خود ثبت می‌کند، تنها آدرس ایمیل و تلفن‌های رسمی و مورد تایید مشتری است و تمام مکاتبات و پاسخ‌های شرکت از طریق آنها صورت می‌گیرد.

بنابراین درج آدرس، ایمیل و شماره تماس‌های همراه و ثابت توسط مشتری، به منزله مورد تایید بودن صحت آنها است و در صورتی که موارد فوق به صورت صحیح یا کامل درج نشده باشد، تانک جهت اطمینان از صحت و قطعیت ثبت سفارش می‌تواند از مشتری، اطلاعات تکمیلی و بیشتری درخواست کند.

سفارش من از چه طریقی ارسال می‌شود؟

 چطور میتوانم سفارشم را لغو کنم ؟

 چطور میتوانم سفارشم را پیگیری کنم ؟

هزینه ارسال در تانک به چه صورت هست؟

 کارشناسی تانک چقدر زمان می‌برد و روند آن به چه شکل است؟

سوالات متداول

هزینه ارسال در تانک به چه صورت هست؟

 چطور آگهی ثبت شده توسط خودم را پیدا کنم؟

 شرایط ثبت آگهی در تانک چیست؟

 چگونه بیعانه پرداخت کنم؟

آگهی‌های دارای کارنامه سلامت چه ویژگی‌ای دارند؟

 هزینه کامل سفارش را چه زمانی پرداخت می‌کنم؟

نحوه‌ی قیمت گذاری گوشی کارکرده در تانک به چه صورت است؟

اگر قبل از اینکه کالا به دستم برسد از خرید خود پشیمان شدم چه اتفاقی می‌افتد؟

 درصورتی که بیعانه را پرداخت کردم و سلامت گوشی تایید نشد، بیعانه را به من برمی‌گردانید یا نه؟

 شرایط ثبت آگهی به چه صورت است؟